بازدید استاندار تهران از برخی طرح‌های عمرانی شمیرانات

استاندار تهران و شماری از مدیران کل استان تهران در سفری یکروزه به شهرستان شمیرانات از عمده‌ترین طرح‌های عمرانی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

بازدید استاندار تهران از برخی طرح‌های عمرانی شمیرانات

به گزارش مسیر سبز از شمیرانات، علیرضا فخاری استاندار تهران و شماری از مدیران کل استان تهران و ائمه جمعه لواسانات و رودبارقصران و فرماندار و معاونین و مدیران تابعه این شهرستان امروز در سفری یکروزه به شهرستان شمیرانات از عمده‌ترین طرح‌های عمرانی این شهرستان بازدید کردند. حضور در جاده رانشی لواسان و گلزار شهدای روستای سبوبزرگ و دیدار با مادر شهید «مهدی خندان»، بازدید از تصفیه خانه لواسان و بازدید از جاده کمرخانی بخش رودبارقصران از عمده‌ترین بخش‌های برنامه سفر استاندار تهران به شهرستان شمیرانات بود.

  حضور در جمع مردم این شهرستان در مصلی نمازجمعه رودبارقصران و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های شهروندان شهرستان شمیرانات به این سفر پایان داد. علیرضا فخاری، استاندار تهران در جلسه جمع‌بندی اظهار کرد: اگر ما به اصول زیرساختی در این منطقه کم توجه کنیم مشکلات زیادی پیش رو داریم، این منطقه نزیک‌ترین فاصله را به یک جمعیت بسیار بزرگ حداقل ۱۰ میلیون نفری تهران دارد که این مردم می‌خواهند از یک هوای توام با اکسیژن وافر استفاده بکنند و طبیعتا به این منطقه می‌آیند.

  وی گفت: خداوند به ما یک ماموریتی می‌دهد و ما برای رفع حاجات مردم حتی یک نفر، مسؤولیتی را می‌پذیریم، چه افتخاری بزرگ‌تر از این و از این منظر جفا است که در حق این مردم خوب کار نکنیم و پاسخگو نباشیم. پایان پیام/

ارسال نظر