جشن «پیروزی انقلاب» با برف شادی از آسمان تماشایی‌تر شد/ گلبانگ «الله اکبر» گلستانی‌ها کاخ سفید را به لرزه درآورد

جشن پیروزی «انقلاب اسلامی» با بارش برف شادی از آسمان تماشایی تر شد و مردم گلستان با گلبانگ «الله اکبر» متفاوت‌تر از سال‌های گذشته این روز بزرگ و شکوهمند را جشن گرفتند.

جشن «پیروزی انقلاب» با برف شادی از آسمان تماشایی‌تر شد/ گلبانگ «الله اکبر» گلستانی‌ها کاخ سفید را به لرزه درآورد

به گزارش مسیر سبز از گرگان، طنین‌انداز شدن گلبانگ «الله اکبر» مردم انقلابی و ولایی در شب بیست و دوم بهمن ماه امسال بسیار شنیدنی و حضور پرشور مردم در خیابان‌ها و پشت بام های منازل که کلمه مقدس الله‌اکبر را سر می‌دادند کاخ سفید را به لرزه انداخت.

بهمن امسال حال و هوای دیگری دارد به گوشه گوشه شهر که می‌نگری شوق و دلدادگی و ارادت مردم به وطن و این انقلاب را به وضوح می بینیم هر کسی به اندازه توانش در تدارک جشن شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی است.

یکی با نصب پرچم به سر در خانه اش عشق و ارادت خود را به انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد و دیگری با آذین بستن شرشره، بادکنک و نصب پرچم مقدس ایران، شادی خود را به دیگران هدیه می‌کند.

اینجا جنس مردمانش با فطرت پاک سرشته شده است فرقی نمی‌کند ترک باشی یاترکمن، بلوچ باشی یا سیستانی، لر، کرد، قزاق و فارس، اینجا همه با هم عهد اخوت و برادری بسته‌اند. 

اینجا گلستان است رنگین کمان اقوام ایران زمین، استانی که مهد دلاور مردان و شهیدانی است که جانانه پای این انقلاب ایستادند و با خونشان این انقلاب را حفظ کردند. جشن پیروزی انقلاب اسلامی بهمن سال 1401 با سال‌های دیگر بسیار متفاوت است اینبار حضور دشمن شکن و مقتدر هر ایرانی چون سیلی خروشان، فتنه‌گران را غرق و نابود می‌کند.

مردم در روز 22 بهمن امسال با قدرت و بی‌نظیر ظاهر می‌شوند تا نسخه پایانی نقشه فتنه‌گران را درهم بپیچند و به غربی‌ها و جبهه استکبار بفهمانند که این مملکت صاحب دارد.

مراسم نورافشانی ساعت 21 امشب در 14 نقطه شهر اعم از گلزار شهدای امامزاده عبدالله(ع)، میدان شهرداری، میدان ولیعصر، شهرک ویلاشهر، جانباز 36، آبشار مصنوعی ناهارخوران، مسجد قائم(عج) گرگان جدید، شهرک دخانیات، شهرک امام(ره)، هزارپیچ، پارک سیدین، کوی اوزینه و پارک بانوان برگزار شد. 

انتهای پیام/83019

ارسال نظر