اتحاد مسی، نیمار و ستاره ایتالیا برای ترک پاریس

نشریه فرانسوی از رفتن 3 ستاره پاریس در تابستان خبر داد.

اتحاد مسی، نیمار و ستاره ایتالیا برای ترک پاریس

به گزارش مسیر سبز، اکیپ فرانسه از رفتن 3 ستاره پاریس در تابستان خبر داد.لیونل مسی، نیمار و مارکو وراتی، 3 سوپرستاره‌ای هستند که به دلیل اتفاقات اخیر خواهان جدایی از باشگاه سن ژرمن هستند. رفتن مسی از پاریس تقریبا قطعی است و باید دید او به بارسلونا بازمی‌گردد یا عربستان و آمریکا را برای ادامه فوتبال خود انتخاب می‌کند؟ بارسلونا سخت در تلاش است که با فروش چندین بازیکن خود مثل فاتی، تورس و دیگر بازیکنان شرایط لازم برای بازگشت مسی را فراهم کند ولی دستمزد 400 میلیون یورویی سعودی‌ها برای لئو کمی ماجرا را تغییر داده است. 

نیمار نیز طبق گزارش رلوو از اتفاقات اخیر هواداران پاریس دلسرد شده و به صورت جدی پیشنهادهای خود را بررسی می‌کند. تیم‌های لیگ برتری مثل نیوکاسل علاقه‌مند به جذب نیمار هستند. (اینجا گزارش کامل را بخوانید) مارکو وراتی، سومین ستاره بزرگ پاریس است که قصد جدایی دارد. این بازیکن که یکی از ارکان اصلی تیم است، می‌خواهد سال‌های پایانی فوتبالش را در تیمی دیگر دنبال کند. وراتی در گذشته در یک قدمی بارسلونا قرار گرفته بود که با مخالفت جدی ناصر الخلیفی مواجه شد. با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می‌رسد، سران قطری باشگاه نیز علاقه‌مند به یک پوست اندازی جدی در تیم هستند و می‌خواهند با ستاره‌های کمتری در فصل بعدی حاضر شوند.

وراتی 11 سال در پاریس بازی کرد و نمایش‌های دلپذیر از خود به ثبت رساند ولی طبق گزارش‌ها چلسی و منچستریونایتد به دنبال او هستند و شاید او راهی لیگ برتر شود.عربستان نیز علاقه‌مند به جذب وراتی است ولی این بازیکن هنوز دوست دارد در اروپا بازی کند. پاری‌سن‌ژرمن در این فصل با گالتیه نمایشی فاجعه‌بار داشت و از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی کنار رفت. این تیم با آن همه خرج و حضور ستارگانی مثل مسی، امباپه و نیمار تنها یک جام و آن هم قهرمانی لیگ فرانسه را بدست خواهد آورد. پایان پیام/

ارسال نظر