ثبت‌نام سفر عتبات رجبیه آغاز شد

نام‌نویسی دور جدید سفر زیارتی عتبات که هم‌زمان با ماه رجب است، آغاز شد و متفاصیان این سفر معنوی می‌توانند در یکی از کاروان‌های اول تا بیستم بهمن‌ماه ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام سفر عتبات رجبیه آغاز شد

به گزارش خبرنگار حج و زیارت مسیر سبز، نام‌نویسی در‌کاروان‌های زیارتی عتبات زیر نظر سازمان حج و زیارت تا ۲۰ بهمن‌ماه آغاز شد. با توجه به اینکه در این دوره مناسبت‌های مختلفی از جمله ۱۳ رجب میلاد حضرت امام علی علیه‌السلام وجود دارد، و از طرفی نیز متقاضیان زیارت در این ایام بیش از سایر مناسبت‌هاست، ظرفیت بیش‌تری برای تشرف زائران به عتبات پیش‌بینی شده است.

در دوره فعلی که تا پایان دی‌ماه تمدید شده است، تعداد زائران محدود بود و ظرفیت بسیاری از کاروان‌ها تکمیل نشد و حتی بسیاری از دفاتر از اعزام زائران انصراف داده و دست از فعالیت برداشتند و سایر شرکت‌های مجری اعزام زائران به عتبات با ضرر سنگین به دلیل نوسان روزانه نرخ ارز مواجه شدند. با توجه به مشکلات موجود در اعزام عتبات به شیوه نوین، باوجود اینکه بسیاری از دفاتر خواستار ثبات نرخ ارز در هر دوره هم بودند، تاکنون این امر‌محقق نشده است. به گزارش فارس، دور جدید اعزام عتبات از اول تا بیستم بهمن‌ماه پیش‌بینی شده است و متفاضیان سفر عتبات می‌توانند در یکی از کاروان‌های مجاز ثبت‌نام‌ کنند. پایان پیام/

ارسال نظر