خدمات مرکز پایش مراقبت‌های درمانی شیراز در کشور بی نظیر است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خدمات این مرکز را در سطح کشور بی نظیر خواند.

خدمات مرکز پایش مراقبت‌های درمانی شیراز در کشور بی نظیر است

به گزارش مسیر سبز از شیراز، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از روز گذشته به شیراز سفر کرده است، در ادامه برنامه های خود با حضور در مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز(MCMC) از نزدیک با توانمندی های این مرکز آشنا شد.

او مرکز MCMC را یکی از بهترین مراکز کنترل خدمات درمانی در کشور خواند که با بهره مندی از تجهیزات بسیار پیشرفته، امکان پایش فرآیندهای خدمت رسانی به بیماران را در سراسر استان فارس فراهم کرده است.

وزیر بهداشت، گسترده خدمات این مرکز را بسیار وسیع و در سطح کشور بی نظیر خواند و از تلاش های مسوولان دانشگاه و دست اندرکاران این مجموعه، برای فراهم آوردن زمینه آگاهی از خدمات و رفع مشکلات خدمت رسانی به مردم، قدردانی کرد.

 عین اللهی ادامه داد: افتخار می کنیم که مراکز درمانی کشور در ایام نوروز، به صورت 24 ساعته به مردم ارائه خدمت کردند و مرکز MCMC نیز از جمله مراکزی محسوب می شود که در ایام نوروز نیز مانند دیگر ایام سال، به صورت شبانه روز فعال بود.

وزیر بهداشت، ایجاد فرآیندهای پیشگیرانه در حوزه سلامت روان، مراقبت از مادران باردار و مصدومان سوانح در این مرکز را از دیگر ویژگی های برجسته آن برشمرد و نسبت به همکاری مجموعه وزارت بهداشت برای تقویت این مجموعه و معرفی آن در سطح کشور برای الگوبرداری و پیاده سازی، قول همکاری داد.

در این بازدید،  «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه، پیشینه شکل گیری، روند توسعه و فرآیندهای ارائه خدمت در این مرکز را به وزیر بهداشت، معرفی کردند.

همچنین«حسن واعظی» رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان وزارت بهداشت، در این بازدید وزیر بهداشت را همراهی می کرد.

پایان خبر/خ

ارسال نظر